ABRA FlexiBee – stavte na dobrých základech

/ Flexi
 

Abra FLexibee


  Slovo odborníka: Mám na něj mnoho pochvalných referencí a pro naše konzultanty je to často používaný pomocník. Nyní máte možnost si tento návod stáhnout a sami zamyslet nad touto složitou problematikou. Navíc pro naše zákazníky nabízíme test Flexibee na našem privátním cloudu zdarma.

CeníkCeny jsou uvedeny bez DPH

pronájemnákup

Basic


295 Kč /uživatel na měsíc
"One" - první uživatel zdarma

  • Daňová evidence
  • Podvojné účetnictví
  • Příspěvkové organizace
  • Neziskové organizace
  • Fakturace
  • Banka a pokladna
  • Sklady
  • Majetek
  • Mzdy a personalistika
  • Nabídky, poptávky, objednávky
  • Pokročilý obchod a sklady
  • Pokročilá přístupová práva
  • Možnosti přizpůsobení
Nejoblíbenější

Bussines


595 Kč /uživatel na měsíc

  • Daňová evidence
  • Podvojné účetnictví
  • Příspěvkové organizace
  • Neziskové organizace
  • Fakturace
  • Banka a pokladna
  • Sklady
  • Majetek
  • Mzdy a personalistika
  • Nabídky, poptávky, objednávky
  • Pokročilý obchod a sklady
  • Pokročilá přístupová práva
  • Možnosti přizpůsobení

Premium


795 Kč /uživatel na měsíc

  • Daňová evidence
  • Podvojné účetnictví
  • Příspěvkové organizace
  • Neziskové organizace
  • Fakturace
  • Banka a pokladna
  • Sklady
  • Majetek
  • Mzdy a personalistika
  • Nabídky, poptávky, objednávky
  • Pokročilý obchod a sklady
  • Pokročilá přístupová práva
  • Možnosti přizpůsobení

Rozšiřte si možnosti podnikání s našimi aplikacemi pro FlexiBee.

Jednoduše na tabletu, notebooku či počítači, s funkcemi dle vašeho přání.

Aplikace pro obchodníky na cestách i v kanceláři. Evidence zakázek, přímý prodej, přehledy prodejů. Umíme přehledné reporty včetně tabulek a grafů.


Zjistit více

Rozšiřte možnosti prodeje a nasaďte e-shop bez neustálé synchronizace. Jedny data, jedny ceny, jeden adresář. Rozšíření B2B pro velkoobchody.


Zjistit více

Aplikace pro servisní firmy. Jednoduše sbírejte a evidujte servisní požadavky, vykažte práci a automaticky vyfakturujte. Získejte přehledy práce techniků.


Zjistit více


Základní funkčnost je tvořena moduly:Obchodní partneřiModul obchodni partneri Klíčové funkce: Zbožímodul zbozi Klíčové funkce: Prodejprodej Klíčové funkce: Nákupnakup Klíčové vlastnosti: Penízepenize Klíčové vlastnosti: Majetekmajetek Klíčové vlastnosti: Zaměstnancizaměstnanci Klíčové vlastnosti: Účetnictvíucetnictvi Klíčové vlastnosti:
Poslední verze a změny v ABRA Flexibee:

    Přehled změn ve FlexiBee 2016.1.15 (17. 3. 2016)
  • Odstraněna chyba bránící stornování faktury obsahující zálohovou položku.
  • Byla posílena robustnost odpárování dokladů.
  • Opraven export datového souboru pro on-line podání zásilek přepravci Česká pošta.
  • Vypnuty kontroly, které znemožňovaly vytvořit výkazy pro státní správu ve firmách se slovenskou legislativou.
  • Odstraněna chyba při zpracování a získávání uživatelského dotazu přes REST API.

  • Do svátků nezbytných pro výpočet mezd byl přidán Velký pátek.

  • Z průvodce vytvořením kontrolního hlášení pro DPH byla odstraněna pole pro volbu typu plátce DPH a pro údaje z předchozích kontrolních hlášení za první dva měsíce ve čtvrtletí. Ve větě C kontrolního hlášení jsou nyní zahrnovány pouze údaje aktuálního kontrolního hlášení.
  • Import bankovních výpisů ve formátu SEPA XML (Camt.053) nově načítá nestrukturovanou adresu odesílatele.
  • Vytváření příkazu k úhradě ve formátu SEPA XML (Pain.001) nyní omezuje počet desetinných míst na dvě a ošetřuje speciální znaky.
  • V tiskových sestavách Pokladní doklad se zaúčtováním a Pokladní doklad s uhrazenými doklady bylo opraveno uvádění údajů o účtované firmě, aby byly použity údaje z doby vystavení dokladu.
  • Částečně zrychlena inicializace následujícího účetního období.
  • Upravena rozvaha, ve které se nyní součtový řádek P A V 2 zahrnuje do součtového řádku P A V 1.
  • Opravena inicializace pokladny společnosti ELCOM v nefiskálním režimu.
  • Opraven výpočet zůstatkové ceny vyřazeného majetku, který nyní zohledňuje již provedené účetní odpisy.
  • Opraveno vytváření rozvahy u firem vytvořených na verzi 2016.1.4 a novějších.
  • Odstraněna chyba způsobující nemožnost aktualizace na verzi 2016.1.12 na instalacích s určitými identifikátory tiskových sestav.
  • Opraveno zakládání firmy s testovacími daty.
  •  
    Přihlásit se na školení

    Zpráva byla úspěšně odeslána!

    Nebo nám zavolejte na hotline.


    Telefonní kontakt: +420 241 711 754