IT Správa

Outsourcing IT

Postaráme se o správu vašeho IT, abyste se vy mohli nerušeně soustředit na svůj byznys.

SLA+

Jak si s námi sjednat outsourcing IT?

Nejprve si v servisní smlouvě společně nastavíme pravidla outsourcingu. Bude zde napsáno, na jaká zařízení a systémy se naše služby a garance vztahují. Dále také to, jaké práce provádíme, aby Vám vše spolehlivě fungovalo, a když už dojde k výpadku, kde to nahlásíte a do jaké doby to opravíme.

Servisní smlouva (SLA) je základní dokument naší dlouhodobé spolupráce. Založí profesionální vztah mezi zákazníkem a ARITem k oboustranné spokojenosti.

I když to může vypadat složitě, je to pro nás rutinní proces, kterým vás lehko provedeme.

A proč si pro správu vybrat právě nás?

Na českém trhu jsme velmi zkušeným partnerem v oblasti outsourcingu IT a nabízíme příznivé ceny. Máme bohaté zkušenosti se sdílenou správou, komunikujeme s IT centrálami a využíváme sdílené aplikace pro správu IT.

Pro naše IT služby využíváme kvalitní technologie osvědčených značek Dell, Sophos a Supermicro.

V servisní smlouvě společně vyřešíme:

Co je předmětem servisu, jaké služby a hardware?

Kdo má za co odpovědnost?

Jaká bude pravidelná udržba?

Jaké budou servisní zásahy na základě rozsahu poruchy?

Jaké budou časy podpory a odstranění závad?

Jaké budou ceny?

Jaké budou sankce?

Ikona Výsledkem bude 100% zařízené IT!