IT Správa
Outsourcing IT
SLA+
Jak si s námi sjednat outsourcing IT?
Nejprve si v servisní smlouvě společně nastavíme pravidla outsourcingu. Bude zde napsáno, na jaká zařízení a systémy se naše služby a garance vztahují. Dále také to, jaké práce provádíme, aby Vám vše spolehlivě fungovalo, a když už dojde k výpadku, kde to nahlásíte a do jaké doby to opravíme.
Servisní smlouva (SLA) je základní dokument naší dlouhodobé spolupráce. Založí profesionální vztah mezi zákazníkem a ARITem k oboustranné spokojenosti.
I když to může vypadat složitě, je to pro nás rutinní proces, kterým vás lehko provedeme.
A proč si pro správu vybrat právě nás?
Na českém trhu jsme velmi zkušeným partnerem v oblasti outsourcingu IT a nabízíme příznivé ceny. Máme bohaté zkušenosti se sdílenou správou, komunikujeme s IT centrálami a využíváme sdílené aplikace pro správu IT.
Pro naše IT služby využíváme kvalitní technologie osvědčených značek Dell, Sophos a Supermicro.

V servisní smlouvě společně vyřešíme:
Co je předmětem servisu, jaké služby a hardware?
Kdo má za co odpovědnost?
Jaká bude pravidelná udržba?
Jaké budou servisní zásahy na základě rozsahu poruchy?
Jaké budou časy podpory a odstranění závad?
Jaké budou ceny?
Jaké budou sankce?
