FlexiServis

FlexiServis je aplikace pro správu požadavků a současně systém pro výkazy práce. Záběr aplikace je velmi široký a dokáže pokrýt potřeby všem od klasických servisních firem, přes organizace poskytující facility management až po např. advokátní kanceláře.

FlexiServis = pořádek ve Vašem podnikání

check     EFEKTIVNÍ 

FlexiServis umožňuje efektivní organizaci a automatizaci různých požadavků, ale také ve výkazech a spoustě dalších činnostech, které jsou sice nutné, ale často zdlouhavé a zpětná oprava jakékoli chyby člověka stojí spoutu času.

check     SPOLEHLIVÝ

Díky FlexiServis budete mít v tomto všem pořádek a veškerá fakturace bude otázkou několika málo minut. Během pár vteřin budete schopni pro zákazníka vystavit fakturu, nechat si ji zaslat do mailu a ještě uložit a kategorizovat do vlastního systému.

check     VÝHODNÝ

S naším systémem budete schopni měsíčně ušetřit několik tisíc. V praxi je nestabilita konkurenčních aplikací minimálně půl hodiny nevykázané práce v měsíci. I kdyby měl FlexiServis díky své stabilitě tento ztracený čas eliminovat, jsme na nule a vyplatí se!

Požadavky

Část FlexiServisu, kde máte možnost vytvořit požadavek (tiket). Založit požadavek může i zákazník ve svém zjednodušeném rozhraní. Tento požadavek můžete přidělit cílovému zaměstnanci. Ten se mu objeví v seznamu k vyřešení. Po vyřešení ho označí jako vyřešený s možným komentářem. Vyřešení požadavek se může načíst do výkazů jako podklad pro fakturaci.

flexiservis požadavky
flexiservis vykazy

Výkazy

Modul, ve kterém zaměstnanci firmy vykazují svoji práci. Získáte tak informace nutné pro kvalitní odměňování zaměstnanců, tak i dokonalý podklad pro fakturaci. Tu je možné dělat hromadě v poloautomatickém režimu s vysokou efektivitou a minimem chyb. Důležitou součástí je vyhledávání ve výkazech, kde máte možnost vidět historii a získat tak důležitou souvislost.

Administrace

Modul pro založení či editace zákazníka, kontaktů, fakturační adresy a poboček.

Administrační modul pro nastavení uživatelů a jejich práv. Je zde možné zakládat uživatele vlastní, ale také přidat uživatele vašich zákazníků.

flexiservis administrace
flexiservis maily

Maily

Systém obsahuje mailový systém pro odesílání informací a nových požadavcích a výkazech. Reportuje změny stavů a umožňuje nastavit reakce mailů.

Osobní sklad

Nepostradatelná součást především servisních firem, všude kde jednotliví technici mají k dispozici náhradní díly. Umožňuje hmotnou odpovědnost a udělá pořádek i v centrálním skladu. Každý uživatel může mít nastaveno i více skladů.

flexiservis osobni sklad
flexiservis pultový servis

Pultový servis

Nový modul pro pevná servisní místa. Zakládá servisní požadavky, umožnuje přijmout zařízení z ulice. Založit nového zákazníka, zaznamenat popis závady a přání zákazníka. Je zde také možnost připojit fotografie aktuálního zařízení.

Trvalé požadavky

Modul je inspirován trvalými příkazy v bance. Dle zadaní systém generuje nové požadavky ve správný okamžik a reálným termínem dokončení.

flexiservis trvalé požadavky
flexiservis schéma doklady

Napojení na ABRA Flexi

Systém je napojen přes rozhraní RESTAPI k systému Flexi. Moderní on-line komunikace bez nutnosti synchronize zapadá do našeho konceptu rodiny Flexi aplikací. S napojením každé další aplikace se výhoda jednotných dat násobí.

Přehledy

Modul pro ucelený pohled fungování firmy za dané období.

Modul nabízí základní grafy.

Na zakázku Vám zpracujeme další grafy.

flexiservis přehledy

Základní oblíbené funkce

  • evidence a správa zákazníků napojená na Flexi
  • správa požadavků
  • vyřízení požadavků načtením do výkazu práce
  • pravidelné požadavky
  • výkazy práce
  • kategorie výkazů práce je navázaná na ceník
  • zakázky
  • souhrnná poloautomatická fakturace

Poslední verze

FlexiPOS je živý projekt a my aktivně pracujeme na jeho zlepšení.

FlexiServis 2023.2

Z požadavku lze vytvořit kopii pomocí menu nebo při potvrzení požadavkuPoznámky k požadavku lze editovat i z jeho detailu Změny poznámek jsou zařazeny do mailinguJe sjednocená filtrace a řazení ve výpisu požadavků a výkazů Do výkazu přidán sloupec reálných hodin pro...

FlexiServis 2023.1

Seřazení výkazů dle datumu nyní zohledňuje kromě datumu i přesný časDo filtrace požadavků přidána volba "Zobrazovat do" umožňující zapnout/vypnout zobrazení výpisů dle hodnoty "Zobrazovat od"'Možnost ukládání zobrazovacího filtru u požadavků pro další použitíPřidáno...

FlexiServis 2022.2

nový responsivní design, podpora mobilních zařízenípultový servismateriál do výkazu práceosobní sklady pracovníkůnabídková cena na požadavek odejde ke schválení zákazníkovion-line potvrzování požadavků a výkazů práce zákazníkemdark-modenapojení na časovací mobilní...

Ceny FlexiServis

Základní cena je 495,- Kč / uživatele bez DPH, v ceně provoz v cloudu. Pokud potřebujete přístup pro vaše zákazníky, pak je cena o 25 % dražší a jejich počet je 10x počet vašich uživatelů.

Příklad:  5 uživatelů je 5 x 495 = 2475,- + pokud potřebujete přístup pro zákazníky 2475,- x 1,25 = 3093,- a máte přístup pro 50 zákazníků.

Základní a vyladěná aplikace pro naši firmu. IT servis jsem začal dělat již v roce 1996 a v roce 2000 jsme začali používat první verzi, která nám výrazně pomohla udržet pořádek. Letitá praxe ukazuje, že méně je více. Pokud je systém rozsáhlý, je složité ho udržet ve stavu, kdy ho všichni rádi používají. Náš systém používají nejen zaměstnanci, převážně servisní technici, ale i zákazníci. Pro ty je nejdůležitější jednoduchost a srozumitelnost. FlexiServis  je jednoduchý pro všechny servisní firmy a tak ho používají instalatéři a topenáři, servisy spotřebičů, IT firmy, právníci a další.

Ing. Aleš Růžička

Obchodní ředitel

Kontaktujte nás

14 + 8 =