FlexiServis

FlexiServis je aplikace pro správu požadavků a současně systém pro výkazy práce. Záběr aplikace je velmi široký a dokáže obsloužit od klasických servisních firem, přes organizace poskytující facility management až např. advokátní kanceláře.

Požadavky

Část FlexiServisu, kde máte možnost vytvořit požadavek (tiket). Založit požadavek může i zákazník ve svém zjednodušeném rozhraní. Tento požadavek můžete přidělit cílovému zaměstnanci. Ten se mu objeví v seznamu k vyřešení. Po vyřešení ho označí jako vyřešený s možným komentářem. Vyřešení požadavek se může načíst do výkazů jako podklad pro fakturaci.

flexiservis požadavky
flexiservis vykazy

Výkazy

Modul, ve kterém zaměstnanci firmy vykazují svoji práci. Získáte tak informace nutné pro kvalitní odměňování zaměstnanců, tak i dokonalý podklad pro fakturaci. Tu je možné dělat hromadě v poloautomatickém režimu s vysokou efektivitou a minimem chyb. Důležitou součástí je vyhledávání ve výkazech, kde máte možnost vidět historii a získat tak důležitou souvislost.

Administrace

Modul pro založení či editace zákazníka, kontaktů, fakturační adresy a poboček.

Administrační modul pro nastavení uživatelů a jejich práv. Je zde možné zakládat uživatele vlastní, ale také přidat uživatele vašich zákazníků.

flexiservis administrace
flexiservis maily

Maily

Systém obsahuje mailový systém pro odesílání informací a nových požadavcích a výkazech. Reportuje změny stavů a umožňuje nastavit reakce mailů.

Osobní sklad

Nepostradatelná součást především servisních firem, všude kde jednotliví technici mají k dispozici náhradní díly. Umožňuje hmotnou odpovědnost a udělá pořádek i v centrálním skladu. Každý uživatel může mít nastaveno i více skladů.

flexiservis osobni sklad
flexiservis pultový servis

Pultový servis

Nový modul pro pevná servisní místa. Zakládá servisní požadavky, umožnuje přijmout zařízení z ulice. Založit nového zákazníka, zaznamenat popis závady a přání zákazníka. Je zde také možnost připojit fotografie aktuálního zařízení.

Trvalé požadavky

Modul je inspirován trvalými příkazy v bance. Dle zadaní systém generuje nové požadavky ve správný okamžik a reálným termínem dokončení.

flexiservis trvalé požadavky
flexiservis schéma doklady

Napojení na ABRA Flexi

Systém je napojen přes rozhraní RESTAPI k systému Flexi. Moderní on-line komunikace bez nutnosti synchronize zapadá do našeho konceptu rodiny Flexi aplikací. S napojením každé další aplikace se výhoda jednotných dat násobí.

Přehledy

Modul pro ucelený pohled fungování firmy za dané období.

Modul nabízí základní grafy.

Na zakázku Vám zpracujeme další grafy.

flexiservis přehledy

Ceny FlexiServis

Základní cena je 295,- Kč / uživatele bez DPH, v ceně provoz v cloudu. Pokud potřebujete přístup pro vaše zákazníky je cena o 25% dražší a jejich počet je 10x počet vašich uživatelů.

Příklad:  5 uživatelů je 5 x 295 = 1475,- + pokud potřebujete přístup pro zákazníky 1475,- x 1,25 = 1843,- a máte přístup pro 50 zákazníků.

 

 

Novinky verze 2021.1

  • nový responsivní design, podpora mobilních zařízení
  • pultový servis
  • materiál do výkazu práce
  • osobní sklady pracovníků
  • nabídková cena na požadavek odejde ke schválení zákazníkovi
  • on-line potvrzování požadavků a výkazů práce zákazníkem
  • dark-mode
  • napojení na časovací mobilní aplikaci

Základní oblíbené funkce:

  • evidence a správa zákazníků napojená na Flexi
  • správa požadavků
  • vyřízení požadavků načtením do výkazu práce
  • pravidelné požadavky
  • výkazy práce
  • kategorie vákazů práce je navázaná na ceník
  • zakázky
  • souhrnná poloautomatická fakturace

Základní a vyladěná aplikace pro naši firmu. IT servis jsem začal dělat již v roce 1996 a v roce 2000 jsme začali používat první verzi, která nám výrazně pomáhá udržet pořádek. Letitá praxe ukazuje, že méně je více. Pokud je systém rozsáhlý je složité ho udržet ve stavu, tak aby ho všichni rádi používali. Náš systém používají nejen zaměstnanci, převážně servisní technici, ale i zákazníci, pro něž je nejdůležitěji nenáročnost. Flexiservis  je jednoduchý pro všechny servisní firmy a tak ho používání ho instalatéři a topenáři, servisy spotřebičů, IT i právníci a další.

Ing. Aleš Růžička

Obchodní ředitel

Kontaktujte nás

15 + 7 =