FlexiServis
FlexiServis je aplikace pro správu požadavků a současně systém pro výkazy práce. Záběr aplikace je velmi široký a dokáže obsloužit od klasických servisních firem, přes organizace poskytující facility management až např. advokátní kanceláře.

Požadavky
Část FlexiServisu, kde máte možnost vytvořit požadavek (tiket). Založit požadavek může i zákazník ve svém zjednodušeném rozhraní. Tento požadavek můžete přidělit cílovému zaměstnanci. Ten se mu objeví v seznamu k vyřešení. Po vyřešení ho označí jako vyřešený s možným komentářem. Vyřešení požadavek se může načíst do výkazů jako podklad pro fakturaci.
Výkazy
Modul, ve kterém zaměstnanci firmy vykazují svoji práci. Získáte tak informace nutné pro kvalitní odměňování zaměstnanců, tak i dokonalý podklad pro fakturaci. Tu je možné dělat hromadě v poloautomatickém režimu s vysokou efektivitou a minimem chyb. Důležitou součástí je vyhledávání ve výkazech, kde máte možnost vidět historii a získat tak důležitou souvislost.

Napojení na ABRA Flexi
Systém je napojen přes rozhraní RESTAPI k systému Flexi. Moderní on-line komunikace bez nutnosti synchronize zapadá do našeho konceptu rodiny Flexi aplikací. S napojením každé další aplikace se výhoda jednotných dat násobí.
Přehledy
Modul pro ucelený pohled fungování firmy za dané období.
Modul nabízí základní grafy.
Na zakázku Vám zpracujeme další grafy.

Ceny FlexiServis
Základní cena je 295,- Kč / uživatele bez DPH, v ceně provoz v cloudu. Pokud potřebujete přístup pro vaše zákazníky je cena o 25% dražší a jejich počet je 10x počet vašich uživatelů.
Příklad: 5 uživatelů je 5 x 295 = 1475,- + pokud potřebujete přístup pro zákazníky 1475,- x 1,25 = 1843,- a máte přístup pro 50 zákazníků.
Novinky verze 2022.2
- nový responsivní design, podpora mobilních zařízení
- pultový servis
- materiál do výkazu práce
- osobní sklady pracovníků
- nabídková cena na požadavek odejde ke schválení zákazníkovi
- on-line potvrzování požadavků a výkazů práce zákazníkem
- dark-mode
- napojení na časovací mobilní aplikaci
Základní oblíbené funkce:
- evidence a správa zákazníků napojená na Flexi
- správa požadavků
- vyřízení požadavků načtením do výkazu práce
- pravidelné požadavky
- výkazy práce
- kategorie vákazů práce je navázaná na ceník
- zakázky
- souhrnná poloautomatická fakturace
Základní a vyladěná aplikace pro naši firmu. IT servis jsem začal dělat již v roce 1996 a v roce 2000 jsme začali používat první verzi, která nám výrazně pomohla udržet pořádek. Letitá praxe ukazuje, že méně je více. Pokud je systém rozsáhlý je složité ho udržet ve stavu, kdy ho všichni rádi používají. Náš systém používají nejen zaměstnanci, převážně servisní technici, ale i zákazníci. Pro ty je nejdůležitější jednoduchost a srozumitelnost. Flexiservis je jednoduchý pro všechny servisní firmy a tak ho používají instalatéři a topenáři, servisy spotřebičů, IT firmy, právníci a další.