IT Správa

Outsourcing IT

Postaráme se o vaše IT potřeby, abyste se vy mohli nerušeně soustředit na svůj byznys.

Jak bude naše spolupráce probíhat?

Nejprve si v servisní smlouvě společné nastavíme pravidla. Je zde napsáno, na jaká zařízení a systémy se naše služby a garance vztahují. Jaké práce provádíme, aby Vám vše spolehlivě fungovalo, a když už dojde k výpadku, kde to nahlásíte a do jaké doby to opravíme.

Servisní smlouva (SLA) je základní dokument naší dlouhodobé spolupráce. Založí profesionální vztah mezi zákazníkem a ARITem.

I když to může vypadat složitě, je to pro nás rutinní proces, kterým vás lehko provedeme.

A proč si vybrat právě nás?

Na českém trhu jsme velmi zkušeným partnerem v oblasti outsourcingu IT a nabízíme příznivé ceny. Máme bohaté zkušenosti se sdílenou správou, komunikujeme s IT centrálami a využíváme sdílené aplikace pro správu IT.

Outsourcing IT > servisní smlouva

V servisní smlouvě společně vyřešíme:

Co je předmětem servisu, jaké služby a hardware?

Kdo má za co odpovědnost?

Jaká bude pravidelná udržba?

Jaké budou servisní zásahy na základě rozsahu poruchy?

Jaké budou časy podpory a odstranění závad?

Jaké budou sankce?

Jaké budou ceny?

Ikona Výsledkem bude 100% zařízené IT!

Kontaktujte nás!

ales_ruzicka
📞 241 711 754

📧 office@arit.cz

📍 Dobronická 1257, Praha 4

8 + 5 =