IT Správa
Outsourcing IT
Jak bude naše spolupráce probíhat?
Nejprve si v servisní smlouvě společné nastavíme pravidla. Je zde napsáno, na jaká zařízení a systémy se naše služby a garance vztahují. Jaké práce provádíme, aby Vám vše spolehlivě fungovalo, a když už dojde k výpadku, kde to nahlásíte a do jaké doby to opravíme.
Servisní smlouva (SLA) je základní dokument naší dlouhodobé spolupráce. Založí profesionální vztah mezi zákazníkem a ARITem.
I když to může vypadat složitě, je to pro nás rutinní proces, kterým vás lehko provedeme.
A proč si vybrat právě nás?
Na českém trhu jsme velmi zkušeným partnerem v oblasti outsourcingu IT a nabízíme příznivé ceny. Máme bohaté zkušenosti se sdílenou správou, komunikujeme s IT centrálami a využíváme sdílené aplikace pro správu IT.
V servisní smlouvě společně vyřešíme:
Co je předmětem servisu, jaké služby a hardware?
Kdo má za co odpovědnost?
Jaká bude pravidelná udržba?
Jaké budou servisní zásahy na základě rozsahu poruchy?
Jaké budou časy podpory a odstranění závad?
Jaké budou sankce?
Jaké budou ceny?


Kontaktujte nás!

📧 office@arit.cz
📍 Dobronická 1257, Praha 4