Naše rozšíření ABRA Flexi
FlexiServis
Aplikace pro správu požadavků a současně systém pro výkazy práce.
Aplikace pro správu požadavků a současně systém pro výkazy práce.
FlexiSerivs zajistí pořádek ve vašem podnikání
Záběr aplikace je velmi široký a dokáže pokrýt potřeby všem od klasických servisních firem, přes organizace poskytující facility management až po např. advokátní kanceláře.
Flexiservis je efektivní, spolehlivý a především výhodný. Umožní vám automatizovat každodenní organizační úkoly. Vyřizování požadavků až po výkazy, fakturace a další rutinní činnosti se tak stanou otázkou pár minut. Během pár vteřin vystavíte fakturu pro zákazníka, odešlete ji e-mailem a zároveň uložíte do svého systému s přehledným zařazením.
Díky stabilitě FlexiServisu navíc ušetříte nejen čas, ale i peníze. Oproti jiným nástrojům se vyhnete ztrátám způsobeným výpadky či nefunkčností, což může v praxi znamenat úsporu několika tisíc měsíčně.
Co všechno vyřešíte s FlexiServis?
Požadavky
Část FlexiServisu, kde máte možnost vytvořit požadavek (tiket). Založit požadavek může i zákazník ve svém zjednodušeném rozhraní. Tento požadavek můžete přidělit cílovému zaměstnanci. Ten se mu objeví v seznamu k vyřešení. Po vyřešení ho označí jako vyřešený s možným komentářem. Vyřešení požadavek se může načíst do výkazů jako podklad pro fakturaci.
Výkazy
Modul, ve kterém zaměstnanci firmy vykazují svoji práci. Získáte tak informace nutné pro kvalitní odměňování zaměstnanců, tak i dokonalý podklad pro fakturaci. Tu je možné dělat hromadě v poloautomatickém režimu s vysokou efektivitou a minimem chyb. Důležitou součástí je vyhledávání ve výkazech, kde máte možnost vidět historii a získat tak důležitou souvislost.
Administrace
Modul pro založení či editace zákazníka, kontaktů, fakturační adresy a poboček.
Administrační modul pro nastavení uživatelů a jejich práv. Je zde možné zakládat uživatele vlastní, ale také přidat uživatele vašich zákazníků.
Maily
Systém obsahuje mailový systém pro odesílání informací a nových požadavcích a výkazech.
Reportuje změny stavů a umožňuje nastavit reakce mailů.
.
.
Pultový servis
Nový modul pro pevná servisní místa. Zakládá servisní požadavky, umožnuje přijmout zařízení z ulice. Založit nového zákazníka, zaznamenat popis závady a přání zákazníka. Je zde také možnost připojit fotografie aktuálního zařízení.
Trvalé požadavky
Modul je inspirován trvalými příkazy v bance. Dle zadaní systém generuje nové požadavky ve správný okamžik a reálným termínem dokončení.
.
.
Ceník
Základní cena za uživatele je daná a automaticky zahrnuje také provoz v cloudu. Pokud potřebujete přístup pro vaše zákazníky, pak je cena o 25 % dražší a jejich počet je 10x počet vašich uživatelů.
Příklad: 5 uživatelů je 5 x 495 = 2475,- + pokud potřebujete přístup pro zákazníky 2475,- x 1,25 = 3093,- a máte přístup pro 50 zákazníků.
Přístup pro uživatele
Cena za každého uživatele
(bez DPH)
495 Kč
Přístup pro zákazníka
Cena za každého zákazníka
(bez DPH)










