Naše rozšíření ABRA Flexi

FlexiServis

Aplikace pro správu požadavků a současně systém pro výkazy práce.

FlexiSerivs zajistí pořádek ve vašem podnikání

Záběr aplikace je velmi široký a dokáže pokrýt potřeby všem od klasických servisních firem, přes organizace poskytující facility management až po např. advokátní kanceláře.

Flexiservis je efektivní, spolehlivý a především výhodný. Umožní vám automatizovat každodenní organizační úkoly. Vyřizování požadavků až po výkazy, fakturace a další rutinní činnosti se tak stanou otázkou pár minut. Během pár vteřin vystavíte fakturu pro zákazníka, odešlete ji e-mailem a zároveň uložíte do svého systému s přehledným zařazením.

Díky stabilitě FlexiServisu navíc ušetříte nejen čas, ale i peníze. Oproti jiným nástrojům se vyhnete ztrátám způsobeným výpadky či nefunkčností, což může v praxi znamenat úsporu několika tisíc měsíčně.

Co všechno vyřešíte s FlexiServis?

Požadavky

Část FlexiServisu, kde máte možnost vytvořit požadavek (tiket). Založit požadavek může i zákazník ve svém zjednodušeném rozhraní. Tento požadavek můžete přidělit cílovému zaměstnanci. Ten se mu objeví v seznamu k vyřešení. Po vyřešení ho označí jako vyřešený s možným komentářem. Vyřešení požadavek se může načíst do výkazů jako podklad pro fakturaci.

flexiservis požadavky

Výkazy

Modul, ve kterém zaměstnanci firmy vykazují svoji práci. Získáte tak informace nutné pro kvalitní odměňování zaměstnanců, tak i dokonalý podklad pro fakturaci. Tu je možné dělat hromadě v poloautomatickém režimu s vysokou efektivitou a minimem chyb. Důležitou součástí je vyhledávání ve výkazech, kde máte možnost vidět historii a získat tak důležitou souvislost.
flexiservis vykazy

Administrace

Modul pro založení či editace zákazníka, kontaktů, fakturační adresy a poboček.

Administrační modul pro nastavení uživatelů a jejich práv. Je zde možné zakládat uživatele vlastní, ale také přidat uživatele vašich zákazníků.

flexiservis administrace

Maily

Systém obsahuje mailový systém pro odesílání informací a nových požadavcích a výkazech.

Reportuje změny stavů a umožňuje nastavit reakce mailů.
.
.

flexiservis maily

Osobní sklad

Nepostradatelná součást především servisních firem, všude kde jednotliví technici mají k dispozici náhradní díly.

Umožňuje hmotnou odpovědnost a udělá pořádek i v centrálním skladu. Každý uživatel může mít nastaveno i více skladů.

flexiservis osobni sklad

Pultový servis

Nový modul pro pevná servisní místa. Zakládá servisní požadavky, umožnuje přijmout zařízení z ulice. Založit nového zákazníka, zaznamenat popis závady a přání zákazníka. Je zde také možnost připojit fotografie aktuálního zařízení.
flexiservis pultový servis

Trvalé požadavky

Modul je inspirován trvalými příkazy v bance. Dle zadaní systém generuje nové požadavky ve správný okamžik a reálným termínem dokončení.
.
.

flexiservis trvalé požadavky

Přehledy

Modul pro ucelený pohled fungování firmy za dané období. Modul nabízí základní grafy.

Na zakázku Vám zpracujeme další grafy.
.

flexiservis přehledy

Napojení na ABRA Flexi

Systém je napojen přes rozhraní RESTAPI k systému Flexi.

Moderní on-line komunikace bez nutnosti synchronize zapadá do našeho konceptu rodiny Flexi aplikací. S napojením každé další aplikace se výhoda jednotných dat násobí.

flexiservis schéma doklady

Ceník

Základní cena za uživatele je daná a automaticky zahrnuje také provoz v cloudu. Pokud potřebujete přístup pro vaše zákazníky, pak je cena o 25 % dražší a jejich počet je 10x počet vašich uživatelů.

Příklad: 5 uživatelů je 5 x 495 = 2475,- + pokud potřebujete přístup pro zákazníky 2475,- x 1,25 = 3093,- a máte přístup pro 50 zákazníků.

Přístup pro uživatele

Cena za každého uživatele
(bez DPH)

495 Kč

Přístup pro zákazníka

Cena za každého zákazníka
(bez DPH)

495 Kč + 25 %