Naše rozšíření ABRA Flexi
FlexiServis
Aplikace pro správu požadavků a současně systém pro výkazy práce.

FlexiSerivs zajistí pořádek ve vašem podnikání
Flexiservis je efektivní, spolehlivý a především výhodný. Umožní vám automatizovat každodenní organizační úkoly. Vyřizování požadavků až po výkazy, fakturace a další rutinní činnosti se tak stanou otázkou pár minut. Během pár vteřin vystavíte fakturu pro zákazníka, odešlete ji e-mailem a zároveň uložíte do svého systému s přehledným zařazením.
Díky stabilitě FlexiServisu navíc ušetříte nejen čas, ale i peníze. Oproti jiným nástrojům se vyhnete ztrátám způsobeným výpadky či nefunkčností, což může v praxi znamenat úsporu několika tisíc měsíčně.
Co všechno vyřešíte s FlexiServis?
Požadavky
Část FlexiServisu, kde máte možnost vytvořit požadavek (tiket). Založit požadavek může i zákazník ve svém zjednodušeném rozhraní. Tento požadavek můžete přidělit cílovému zaměstnanci. Ten se mu objeví v seznamu k vyřešení. Po vyřešení ho označí jako vyřešený s možným komentářem. Vyřešení požadavek se může načíst do výkazů jako podklad pro fakturaci.
Výkazy
Administrace
Administrační modul pro nastavení uživatelů a jejich práv. Je zde možné zakládat uživatele vlastní, ale také přidat uživatele vašich zákazníků.
Maily
Systém obsahuje mailový systém pro odesílání informací a nových požadavcích a výkazech.
Reportuje změny stavů a umožňuje nastavit reakce mailů.
.
.
Pultový servis
Trvalé požadavky
Modul je inspirován trvalými příkazy v bance. Dle zadaní systém generuje nové požadavky ve správný okamžik a reálným termínem dokončení.
.
.
Ceník
Příklad: 5 uživatelů je 5 x 495 = 2475,- + pokud potřebujete přístup pro zákazníky 2475,- x 1,25 = 3093,- a máte přístup pro 50 zákazníků.

Přístup pro uživatele
Cena za každého uživatele
(bez DPH)
495 Kč

Přístup pro zákazníka
Cena za každého zákazníka
(bez DPH)