IT Správa

Outsourcing IT

Postaráme se o správu vašeho IT, abyste se vy mohli nerušeně soustředit na svůj byznys.

Postaráme se o správu vašeho IT, abyste se vy mohli nerušeně soustředit na svůj byznys.

Co je to outsourcing IT?

Outsourcing IT od ARITu pro vás znamená, že si nás najmete jako externí odborníky, kteří se postarají o IT potřeby vašeho podnikání. Jsme schopni nabídnout kompletní správu vašeho IT od A do Z, nebo jen dílčí oblasti jako například správu serverů, zabezpečení atd.

Jak jej s námi sjednat?

Nejprve si v servisní smlouvě společně nastavíme pravidla outsourcingu. Bude zde napsáno, na jaká zařízení a systémy se naše služby a garance vztahují. Dále také to, jaké práce provádíme, aby Vám vše spolehlivě fungovalo, a když už dojde k výpadku, kde to nahlásíte a do jaké doby to opravíme.

Servisní smlouva (SLA čili service-level agreement) je základní dokument naší dlouhodobé spolupráce. Založí profesionální vztah mezi zákazníkem a ARITem k oboustranné spokojenosti.

I když to může vypadat složitě, je to pro nás rutinní proces, kterým vás lehko provedeme.

A proč si pro správu vybrat právě nás?

Na českém trhu jsme velmi zkušeným partnerem v oblasti outsourcingu IT a nabízíme příznivé ceny. Máme bohaté zkušenosti se sdílenou správou, komunikujeme s IT centrálami a využíváme sdílené aplikace pro správu IT.

Pro naše IT služby využíváme kvalitní technologie osvědčených značek Dell, Sophos a Supermicro.

V servisní smlouvě si domluvíme:

Co je předmětem servisu, jaké služby a hardware?

Kdo má za co odpovědnost?

Co bude předmětem pravidelné udržby?

Jaké budou servisní zásahy na základě rozsahu poruchy?

Jak budou nastaveny časy podpory a odstranění závad?

Jaké budou ceny?

Jaké budou sankce?

Ikona Výsledkem bude 100% zařízené IT!