IT Správa
Outsourcing IT
Postaráme se o správu vašeho IT, abyste se vy mohli nerušeně soustředit na svůj byznys.
SLA+
Co je to outsourcing IT?
Outsourcing IT od ARITu pro vás znamená, že si nás najmete jako externí odborníky, kteří se postarají o IT potřeby vašeho podnikání. Jsme schopni nabídnout kompletní správu vašeho IT od A do Z, nebo jen dílčí oblasti jako například správu serverů, zabezpečení atd.
Jak jej s námi sjednat?
Nejprve si v servisní smlouvě společně nastavíme pravidla outsourcingu. Bude zde napsáno, na jaká zařízení a systémy se naše služby a garance vztahují. Dále také to, jaké práce provádíme, aby Vám vše spolehlivě fungovalo, a když už dojde k výpadku, kde to nahlásíte a do jaké doby to opravíme.
Servisní smlouva (SLA čili service-level agreement) je základní dokument naší dlouhodobé spolupráce. Založí profesionální vztah mezi zákazníkem a ARITem k oboustranné spokojenosti.
I když to může vypadat složitě, je to pro nás rutinní proces, kterým vás lehko provedeme.
A proč si pro správu vybrat právě nás?
Na českém trhu jsme velmi zkušeným partnerem v oblasti outsourcingu IT a nabízíme příznivé ceny. Máme bohaté zkušenosti se sdílenou správou, komunikujeme s IT centrálami a využíváme sdílené aplikace pro správu IT.
Pro naše IT služby využíváme kvalitní technologie osvědčených značek Dell, Sophos a Supermicro.

V servisní smlouvě společně vyřešíme:
Co je předmětem servisu, jaké služby a hardware?
Kdo má za co odpovědnost?
Co bude předmětem pravidelné udržby?
Jaké budou servisní zásahy na základě rozsahu poruchy?
Jak budou nastaveny časy podpory a odstranění závad?
Jaké budou ceny?
Jaké budou sankce?
